Polub mnie na Facebooku, a powiadomię Cię o nowych wpisach i zdjęciach. Kliknij "lubię to" :)

środa, 4 listopada 2009

Powiew wakacji...


Był 10 września 2009 roku... w Ustce zimno i wietrznie - widać że jesień tuż tuż.
Ale Ala była twarda - nie miętka :) Z ogromnym poświęceniem, czując smagający, chłodny wiatr, wchodzi do wody... brrrrrr - na samo wspomnienie robi mi się zimno. Ja oczywiście w poszukiwaniu fajnych kadrów - pognałem za Alą :) Mokre spodnie i uśmiechy spacerowiczów - bezcenne :)
Niemniej jednak warto było.

Mam nadzieję, że oglądanie zdjęć wywoła u was podobne uczucia do moich, a więc tęsknotę za wakacjami... Spokojnie już niedługo, jeszcze tylko listopad, grudzień, styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec i.... Wakacje, znów będą wakacje :)


































1 komentarz: