Polub mnie na Facebooku, a powiadomię Cię o nowych wpisach i zdjęciach. Kliknij "lubię to" :)

niedziela, 19 lipca 2009

Hania

Miałem wczoraj wielką przyjemność pracować z niesamowicie piękną modelką - Hanią Szczepkowską, którą może niektórzy kojarzą jako wokalistkę. Kilka utworów w jej wykonaniu można posłuchać TUTAJ. Jakiś czas po naszej sesji dotarły do mnie wieści, że Hania zaczęła także przygodę z foto-modelingiem. Trzymam za Ciebie kciuki, bo widać nawet na moich zdjęciach, że masz talent :)

Praca z Hanią była bardzo przyjemna - prawdziwa z niej profesjonalistka. A moja przygoda z fotografią zaczęła nabierać rumieńców... czego efekty możecie zobaczyć poniżej.

Na fotkach zobaczyć można także Marcelinkę - młodszą siostrę mojej dziewczyny. Mała bardzo zabiegała o to by robić jej zdjęcia. Przejęta rolą modelki kazała się przebierać w coraz to nowe sukienki. Było ich w sumie trzy :) Prawdziwa z niej dama, nieprawdaż?

Zdjęcia były robione w Warcinie, na tyłach Technikum Leśnego.

















 










 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz